Zoals u weet, krijgt Bernheze glasvezel als 40% van de inwoners een glasvezelpakket bestelt. Dit betekent dat u voortaan supersnel kunt internetten, HD tv kijkt en voordelig belt. Maar omdat nog niet iedereen dit weet, heeft TriNed een sympathieke win-win actie op touw gezet waarmee uw favoriete vereniging heel eenvoudig een extra sponsorbedrag kan ontvangen.

Win-win actie tot 31 december 2016
Als u vóór 31 december 2016 een glasvezelpakket afsluit, sponsort TriNed uw favoriete vereniging. Bovendien bespaart u met een glasvezelpakket bij TriNed maar liefst € 450,- omdat u geen aansluitkosten betaalt. Win-Win dus. Voor u en uw vereniging. Wie weet, kunnen jullie binnenkort een nieuw koffiezetapparaat kopen, de biljartlakens vernieuwen of een andere verenigingswens vervullen!

Wat moet je doen?
• Ga naar www.trined.nl/bernheze of bel 0800-8030 om uw glasvezelpakket te bestellen
• Geef na uw aanmelding aan welke favoriete vereniging u wilt sponsoren. U ontvangt automatisch hiervoor bericht van ons
• Maak andere leden enthousiast. Want bij meer dan 50 aanmeldingen verdubbelt TriNed de sponsorbijdrage!

Interesse of vragen?
Wilt u een pakket afsluiten of heeft u vragen? Bel ons dan op 0800-8030. Wij helpen u graag op weg.

Sportieve groet,
Gewoon TriNed