Na ruim elf jaar als bestuurslid van de ondernemersvereniging heeft Ad Heerkens aangegeven zijn functie te willen neerleggen. Het bedrijventerrein was zijn stokpaardje; hij maakte zich sterk voor de veiligheid en het verkeer op het terrein, en mede door zijn inzet kreeg het bedrijventerrein het keurmerk Veilig Ondernemen. Daarnaast maakte hij werk van het beter bereikbaar maken van AED’s voor iedereen. Ad wist zijn standpunten goed te verpakken in relativerende humor. Of, zoals voorzitter Peter van Tilburg hem kenmerkt: ”Ad is duidelijk en heeft een uitgesproken eigen mening, is nuchter, eerlijk, recht voor zijn raap en wars van een dubbele agenda.” Dankjewel voor je jarenlange inzet Ad!

Ad wordt binnen het bestuur vervangen door Ron de Lorijn. Wij wensen Ron veel succes toe. Van harte welkom!

2016 ALV van Mook