Beste mevrouw/meneer,

Het gemeente bestuur nodigt u uit voor de open dag op zaterdag 7 oktober. Vanaf 11.00 uur tot 15.00 uur bent u welkom in het gemeentehuis in Heesch.

Waarom een open dag?
Deze ‘open dag’ is een initiatief van de gemeenteraad. De bestuurders horen graag hoe u als inwoner, bestuurslid of ondernemer denkt  over actuele onderwerpen die in de gemeente spelen.
Heeft u ideeën voor verbeteringen? Omgekeerd willen zij u ook graag vertellen  over hun werk en hun rol in het bestuur.

Activiteiten open dag
Tijdens deze open dag is er alle tijd om antwoord te  krijgen op uw vragen.  Spiek ook eens in de agenda van een gemeenteraadslid, een wethouder of de burgemeester en test uw kennis over het gemeentebestuur in een digitale quiz. Ook is er deze dag  volop gelegenheid zelf aan  het roer te staan door zelf te oefenen in besturen. Waar zou u bijvoorbeeld het budget van de gemeente aan uitgeven? Hoe denkt u over onderwerpen die in uw omgeving spelen? Breng vooral ook de kinderen mee. Ook voor hen is er die dag van alles te doen. Bijvoorbeeld de brandweer die de voertuigen laat  zien en een ballonnenartiest.  In DeMooiBernhezeKrant zit een kleurplaat voor de kinderen waarmee een prijs te winnen valt. Kortom, wees welkom. Voor iedereen is er een broodje,  koffie of limonade.

Aanmelden
Om een beeld te krijgen van het aantal bezoekers is het fijn als u zich van tevoren aanmeldt, maar wij willen u daartoe niet verplichten.

Aanmelden kan via een mail aan griffie@bernheze.org. U kunt zich ook telefonisch aanmelden bij de griffie van de gemeente Bernheze, telefoon 0412-45 88 12.

Met vriendelijke groet,

Namens het gemeentebestuur,