In ‘t Bakhuys bij Van Tilburg Mode zijn alle leden van Ondernemersvereniging Nistelrode van harte welkom op 10 mei.
Om 20.30 uur starten we met het voorstellen van de nieuwe leden, waarna we 45 minuten spreektijd hebben met als thema: Ondernemen in de Maashorst hebben we verschillende sprekers bereid gevonden om ons een en ander uit de doeken te doen over De Maashorst. Menig ondernemer in de gemeenten die gekoppeld zijn aan het Maashorstgebied vragen zich met regelmaat af: Waar moet ik zijn met mijn ideeën? Zou ik kunnen samenwerken met andere ondernemers in het Maashorstgebied, of zit er überhaupt wel een win-situatie in voor mij als ondernemer. We hebben een spreekster uit Nistelrode genodigd die ondernemers na laten denken  over de toekomstplannen van De Maashorst en hun bijdrage daarin.

Nadat we een uur geluisterd hebben en onze vragen hebben gesteld, is er natuurlijk ruimte voor een drankje en een hapje.  Waarbij we eerst inge

Excellent Catering opende ’t Bakhuys bij Van Tilburg. Het water loopt ons in de mond bij het zien van hun mooie gerechten.  Laat de lente maar snel komen, zodat we tussen het shoppen door ook nog eens heerlijk kunnen genieten van het uitnodigende terras. Proficiat en veel succes Bas van den Oever, Ivo Tousain en medewerkers!