Niek Vinke woont in Nistelrode maar werkt als zelfstandige in Eindhoven en is lid van de Ondernemersvereniging Nistelrode en via deze weg nodigt hij u, zijn collega’s met belangstelling uit:

Beste genodigde,

Graag nodigen wij u uit voor het Seminar Erfrecht, Highlights voor de dienstverlener.  Het seminar wordt gehouden op donderdag 9 juni 2016 in Museum ’t Oude Slot te Veldhoven aan de Hemelrijken 6.

Programma:
15.30 uur ontvangst
16.00 uur lezing
17.00 uur start borrel en mogelijkheid rondleiding expositie

Onze sectie Familie- en Erfrecht zal in het kort een aantal onderwerpen bespreken in het kader van het erfrecht. Het seminar is bedoeld voor de dienstverlener of ieder ander die wel eens met het erfrecht te maken krijgt of daarin is geïnteresseerd. Introducees zijn van harte welkom. Tijdens het seminar bestaat uiteraard ruimte voor vragen.

Na het inhoudelijk gedeelte zal er een verzorgde borrel zijn en bestaat de mogelijkheid om de expositie Hemel en aarde gedeeld door twaalf te bezoeken. Voor meer informatie over de locatie en de expositie verwijzen wij u naar de website www.museumoudeslot.nl.

Uw aanmelding ontvangen wij graag uiterlijk 26 mei 2016. U kunt uw aanmelding sturen aan mevrouw Y.J. Mulder (y.mulder@boskampwillems.nl).

Wij ontmoeten u graag op 9 juni aanstaande!
Uitnodiging seminar juni 2016 9 juni 2016