Het Ondernemerscafé is een bijeenkomst voor Nisseroise ondernemers met steeds een ander thema en op een andere locatie. Zonder aanmelding is het lastig in te schatten hoeveel betrokken ondernemers we kunnen verwachten, maar we hebben positieve reacties van ​de ondernemers over dit initiatief. Aanmelden mag, graag zelfs, maar voel je vrij gewoon binnen te lopen.
We hopen dan ook dat het weer een drukbezochte avond wordt bij ’t Bakhuys. Bas van den Oever en Ivo Tousain zijn de gastheren, die ook graag iets vertellen over hun nieuwe accommodatie.

Het Ondernemerscafé, met als thema ‘Maashorst & ondernemen’ vindt plaats op:

Dinsdagavond 10 meidemaashorst-logo
Welkom vanaf 20.00 uur
20.30 uur Opening – nieuwe leden stellen zich voor

20.45 uur: Mirjam Heijster over Programmabureau De Maashorst.
Het Programmabureau de Maashorst heeft een faciliterende, coördinerende en verbindende rol ten aanzien van de inrichting en beheer van het gebied. Mirjam Heijster woont in Nistelrode en werkt bij programmabureau De Maashorst op het secretariaat. Zij zal een presentatie geven over hun activiteiten en initiatieven.

21.15 uur: voorzitter John Eijsermans & Alfred van Megen, van de Zeelandse ondernemersvereniging, over Maashorstfair en samenwerken in de Maashorst.

21.30 uur: ’t Bakhuys en nieuwbouw Van Tilburg Mode

Borrel en gezellig bijpraten met collega’s
Locatie: ’t Bakhuys bij Van Tilburg Mode

Het zou wel leuk zijn als je komt naar het ondernemerscafé waarvan het hoofddoel is: bij praten met je collega’s. Niets moet, alles mag.
Vanaf 22.30 uur zijn de drankjes voor jezelf en je mag je partner meebrengen. Het is vrije inloop, maar voor de sprekers is het wel leuk als je ook komt luisteren, naar wat zij te vertellen hebben.

We hebben een supermooie locatie en laten ons natuurlijk verrassen door ‘de heren van ’t Bakhuys’.