Het jaar 2016 loopt alweer ten einde. We ronden de laatste dingen af en maken onze administratie in orde. We kijken terug op het afgelopen jaar: hoe deed mijn bedrijf of organisatie het, wat moet of kan veranderen, wat kan beter of efficiënter en waar zit groei? We nemen even de tijd om stil te staan bij al die zaken die we als ondernemers tegenkwamen het afgelopen jaar. Zaken die ons misschien remmen en die we misschien willen gaan loslaten. Of zaken die ons juist energie geven en stimuleren, die ons sterken en motiveren. We staan ook even stil bij onszelf: wat willen we voor onszelf? Welke kant willen we op? Hoe het ook loopt en wat ons pad ook is: we staan aan het begin van een nieuw jaar. Een jaar vol nieuwe kansen, nieuwe mogelijkheden en nieuwe inzichten.

Wij wensen alle Nisseroise ondernemers fijne feestdagen en een mooi en succesvol 2017 toe. We blijven elkaar opzoeken en maken er sámen iets moois van.