Voor de algemene ledenvergadering van Ondernemersvereniging Nistelrode, die gepland stond op 28 november j.l., waren we dit jaar te gast bij Bevers Installatietechniek aan de Waardsestraat 30 in Nistelrode. De kantine werd gezellig ingericht voor de bezoekers en na de officiële plichtplegingen was er nog een interessante rondleiding door dit prachtige bedrijf.

Om 20.00 uur werd de vergadering geopend door de voorzitter Peter van Tilburg en aansluitend werden het jaarverslag en het kasverslag doorgenomen. Nieuwe leden konden zich voorstellen en daar werd gebruik van gemaakt door Bas Wolbert en zijn collega Stephanie van Wolbert Fysio die zich onlangs gevestigd hebben op Laar 53C.

Tjerk de Laat,  Brandweer/veiligheidsregio Brabant-Noord, gaf terugkoppeling over de werkgroep KVO-B Kleinwijk en de Quick Scan Brandveiligheid waarvoor bedrijven zich kunnen aanmelden. Na de scan krijgen bedrijven een heldere rapportage zodat je als ondernemer precies weet of je organisatie onnodig risico loopt. Ook stelde Mieke Bode, wijkagent Nistelrode en Vorstenbosch zich nog even voor, speciaal voor diegenen die haar nog niet gezien hadden bij Galerie Bernheze.

Paul van Teeffelen kwam namens Starterssucces Bernheze en gaf een aanmoedigend pleidooi over het initiatief van de Kracht van Oss, Gemeente Bernheze, OndernemersLift+ en Rabobank Oss Bernheze; Startersscucces Bernheze Oss. Meer over het starterssucces Bernheze Oss vind je op de website. Afsluitend gaf Paul de vrijblijvende opdracht om eens kennis te maken als starter, of als coach via info@starterssucces.nl en meer informatie is te vinden op www.starterssucces.nl

Wethouder van Boekel en wethouder Wijdeven gaven duidelijke stand van zaken over de nieuw opgestelde centrumvisie door 2 studenten, de ontwikkeling en bestemmingsplannen van bedrijventerreinen ’t Runneke en het project WIFI hotspots in de kern. Hierop kwamen vragen vanuit de leden over veiligheid, maar daarover wordt in een later stadium nog geïnformeerd.

Een interessante informatieve bijeenkomst waarbij BBQenzo.nl Nistelrode voor de hapjes en drankjes zorgde. Mario van Dijk vertelde in een korte presentatie en met een duidelijk verhaal over het bedrijf van Patrick Bevers en Mario, Bevers Installatietechniek. Om 21.45 uur sloot de voorzitter de vergadering en nodigde de geïnteresseerden uit voor een rondleiding bij Bevers Installatietechniek. Onder het genot van een hapje en een drankje werd nog een tijdlang gezellig nagebuurt.

Mario en Patrick, bedankt voor het beschikbaar stellen van jullie bedrijfsruimte.[

2017 ALV Bevers Installatietechniek