We zijn nog niet uit de coronacrisis, maar we gaan veerkrachtig het nieuwe jaar in. MKB Eindhoven blijft zich sterk maken voor de regionale ondernemers bij lokale en regionale besturen, maar ook – via MKB Nederland – bij de rijksoverheid. Voor voortzetting van optimale steunpakketten waar nodig en mkb-stimulerend economisch beleid.

“We kunnen nieuwe kansen creëren door nog beter met elkaar samen te werken en onze krachten te bundelen. Als MKB Eindhoven doen we dat door de onderlinge samenwerking van ondernemers te stimuleren, maar ook de samenwerking met onderwijs en overheid. Zo hebben we dinsdag 23 februari een (hopelijk deels fysieke) bijeenkomst waar Otto Raspe van Rabo Research ingaat op de veerkracht en de toekomst van onze regio. De uitnodiging volgt nog, maar hou die ochtend vast vrij. Het is ook de start van een nieuwe serie scholings- en uitwisselingsactiviteiten. Laat 2021 het jaar van de veerkracht worden. Als we samen al onze positieve energie inzetten, dan zijn we tot veel meer in staat.”

Meer informatie lees je hier..