WEVERSRIJK – De kogel is door de kerk: de nieuwe prins van het Weversrijk is lid van onze ondernemersvereniging en heeft zijn scepter in ontvangst genomen van voorzitter Henk van Grunsven. Prins Rini II en Adjudant Andre werden in een volle zaal bij Zaal ’t Tramstation door Tzizat onthuld. Rini de Reuver, van FietsPlus Rini vertoeft meestal in de fietswinkel en op zondag gaat hij graag mountainbiken of wielrennen en daarna een potje bier te pakken.

Samen met zijn vrouw Astrid en hun zoon Sem hoefden ze niet lang na te denken toen ze gevraagd werden door Henk van Grunsven. Ze vieren elk jaar carnaval in de tent, wat meestal van een dag uitloopt op alle dagen carnaval vieren. Samen met zijn kameraad Andre Franssen en zijn vrouw Danielle zullen ze er ook komend jaar volop van gaan genieten met de rest van het Weversrijk en ‘T(r)appen we lekker dûr’.

Ondernemersvereniging Nistelrode wenst Rini, Astrid en carnavalsstichting De Wevers een fantastische carnaval.