Innovatie is voor veel ondernemers een steeds vaker voorkomend onderdeel van de bedrijfsvoering. Moeten we onze focus leggen op ontwikkeling in kennis of juist groei nastreven? Welke mogelijkheden zijn er als we zelf deze groei niet kunnen financieren? Waar moeten we op letten om maatschappelijk verantwoord te kunnen ondernemen? En misschien nog wel belangrijker, welke activiteiten kunnen we zelf doen, uitbesteden of online regelen?

Om ondernemend Nederland hierop voor te bereiden heeft MijnMKB op mijn.mkbservicedesk.nl  een drietal whitepapers geselecteerd die hier aan kunnen bijdragen:

Geld voor Innovatie

Je hebt een vernieuwend idee of wilt iets radicaal anders doen binnen je bedrijf. Daar is vaak extra geld voor nodig. Welke subsidies en financieringsvormen zijn er om dit mogelijk te maken? … klik hier voor meer informatie

Haal meer uit MVO

Maatschappelijk verantwoord ondernemen (mvo). Het begrip kennen we nu wel, maar inmiddels wordt mvo steeds concreter voor het bedrijfsleven. Hoe haal jij meer uit mvo …klik hier voor meer informatie

Je financiële bedrijfsvoering online

Nieuwe online toepassingen geven makkelijk en snel inzicht in je financiën en zorgen ervoor dat je snel kunt schakelen. Dankzij innovatieve tools kun je ook steeds meer zelf doen … klik hier voor meer informatie

Voor meer informatie kunnen ondernemers uit Nistelrode natuurlijk terecht bij hun eigen netwerk of uit het netwerk van onze vereniging. Heb jij hulp nodig? Laat het ons weten.