In het altijd gezellige Eetcafé ’t Pumpke werd dinsdag 17 september het Ondernemerscafé van Ondernemersvereniging Nistelrode gebruikt om de aanwezige ondernemers op de hoogte te brengen van het bestaan van WSP Noordoost Brabant. Madelon Mudde en collega Jacqueline Musters verzorgden de presentatie, waarna een productieve interactie met de ondernemers ontstond.

Talent vinden
Voor hen die er niet waren: een naslagwerk met de informatie waarvoor ondernemers bij het Werkgeversservicepunt terechtkunnen. Madelon: “Tevens deel ik de link van Talent uit Noordoost-Brabant (TUNOB) waar u als ondernemer kosteloos op zoek kunt naar een nieuwe medewerker uit uw eigen regio. Het mooie aan dit instrument is dat een kandidaat zich presenteert met een filmpje van maximaal 2 minuten in plaats van een cv. Dit heeft al erg goede resultaten opgeleverd.”

Zoek je naar mogelijkheden om maatschappelijk verantwoord en sociaal ondernemen (MVO) in te vullen? Maak dan gebruik van de kennis en mogelijkheden van het Werkgeversservicepunt Noordoost-Brabant. Op www.talentuitnoordoostbrabant.nl en www.wspnoordoostbrabant.nl vind je meer informatie, maar je kunt ook contact opnemen met Madelon Mudde via mmudde@meierijstad.nl.