MKB-Nederland nodigt jou van harte uit aanwezig te zijn bij haar Jaarcongres op dinsdag 1 oktober 2019 in Pathé Buitenhof in Den Haag. Ondernemers zijn de drijvende kracht achter onze welvaart. Geworteld in de lokale samenleving, dragen zij substantieel bij aan de leefbaarheid en dynamiek van de omgeving. Maatschappelijke betrokkenheid is daarbij vanzelfsprekend. MKB-Nederland vindt dat ondernemers speciale aandacht en waardering van politiek en bestuur verdienen. Dit moet tot uiting komen in een ondernemerschapsbeleid, waarbij ondernemers daadwerkelijk voelen dat ze vooruit kunnen.

Programma
Op wederom een prachtige locatie in Den Haag, dit keer Pathé Buitenhof, bieden we jou een interessant programma. Jacco Vonhof presenteert de ondernemersagenda, we spreken met inspirerende ondernemers en verwelkomen de minister-president als hoofdgast. Dit programma wordt begeleid door Annet van Soest. Aansluitend ben je van harte welkom op de netwerkborrel.

Datum: dinsdag 1 oktober 2019
Locatie: Pathé Buitenhof, Buitenhof 20 te Den Haag
Ontvangst: 15.00 uur
Start bijeenkomst: 15.45 uur
Netwerkborrel: 17.00 uur

Klik hier om direct aan te melden!