Muzikaal Ondernemerscafé!

Dit keer zit er muziek in het ondernemerscafé! Op 2 mei zijn de leden van de ondernemersvereniging welkom voor een gezellige informele avond bij Galerie Bernheze op Harry van de Venstraat 7. De Nisseroise Kyra Haerkens en Marcel Hanenberg en hun muziekvriend uit Cuyk verzorgen op deze avond een bijzonder huiskamerconcert. Speciaal voor ons hebben ze een mooi luisterrepertoire samengesteld, met nummers van onder andere Ed Sheeran, Van Dik Hout, Adele en Racoon, muzikaal ondersteund door gitaar, cajon en basgitaar. Noteer dus snel in je agenda en zorg dat je deze bijzondere avond niet mist! De avond begint om 20.00 uur. Drankjes zijn gratis tot 22.30, daarna voor eigen rekening. Heel graag tot dan!

Opvolger wijkagent Michael van Creij

Ook op het ondernemerscafé de nieuwe hoofdagent Mieke Bode. Per 22 april wordt wijkagent voor Nistelrode en Vorstenbosch Michael van Creij opgevolgd door hoofdagent Mieke Bode. Michael gaat als wijkagent in het centrum van Oss, de Krinkelhoek en Mettegeupel aan de slag. Mieke is nieuw in deze politieregio en zal zich tijdens het ondernemerscafé voorstellen.