De ondernemersvereniging van Nistelrode is ondanks de drukte van alle dag blij met de bijeenkomsten en de interesse daarvoor. Er zijn nog veel ondernemers die onze vereniging niet gevonden hebben. We willen deze groep; veelal zzp-ers en kleine zelfstandige, enthousiast maken om toch eens naar het lidmaatschap te kijken. We laten graag zien waarom je dit niet wilt missen. Vorig jaar sloegen enkele ondernemers de handen ineen en gingen als nieuwe PR-groep aan de slag. Een moderne website, een nieuw logo, een facebookpagina en een verfrissende nieuwsbrief zijn het resultaat, als ook gezellige inspirerende bijeenkomsten, wat leidde naar meer nieuwe leden.
Lid worden? Ga eens een bezoekje brengen op onze website, daar zie je hoe je lid kan worden, maar ook waar je terecht kan voor vragen.

Meer nieuws voor in de agenda:
De organisatie van Pinksterfeesten Nistelrode heeft het initiatief opgepakt om voor de Nisseroise ondernemers het Ondernemers’Plein Nistelrode te organiseren. Dit in het kader van een project ‘Grenzeloos Bernheze’.  De Pinksterfeesten Nistelrode zijn van 3 t/m 6 juni. Meer hierover op www.pinksterfeestennistelrode.nl.  Voor vragen kun je terecht via e-mailadres info@pinksterfeestennistelrode.nl.

De feestavond – Walking Diner – is verzet naar zaterdagavond 8 juli 2017.  LET OP:  Noteer het alvast in de agenda! De uitnodiging zal ter zijner tijd in de brievenbus vallen van de leden.

2 Mei Ondernemerscafe.
Dinsdagavond 2 mei, wanneer alle Koningsdag-activiteiten achter de rug zijn, is er een ondernemerscafé: een mooi moment om eens kennis te maken. Kom vrijblijvend eens luisteren en bij buurten met je collega’s in Galerie Bernheze; waar Theo van den Heuvel en Carla van Lieshout jullie van harte welkom heten.

Nieuwe hoofdagent Mieke Bode
Per 22 april wordt wijkagent voor Nistelrode en Vorstenbosch, Michael van Creij opgevolgd door hoofdagent Mieke Bode. Michael gaat als wijkagent in het centrum van Oss, de Krinkelhoek en Mettegeupel aan de slag. Mieke is nieuw in deze politieregio en zal zich tijdens het ondernemerscafé voorstellen.

Muzikaal Ondernemerscafé
Dit keer zit er muziek in het ondernemerscafé! Op 2 mei zijn de leden van de ondernemersvereniging welkom voor een gezellige informele avond bij Galerie Bernheze op Harry van de Venstraat 7. De Nisseroise Kyra Haerkens en Marcel Hanenberg en hun muziekvriend uit Cuijk verzorgen op deze avond een bijzonder huiskamerconcert. Speciaal voor ons hebben ze een mooi luisterrepertoire samengesteld, met nummers van onder andere: Ed Sheeran, Van Dik Hout, Adele en Racoon, muzikaal ondersteund door gitaar, cajon en basgitaar. Noteer dus snel in je agenda en zorg dat je deze bijzondere avond niet mist! De avond begint om 20.00 uur. Drankjes zijn gratis tot 22.30, daarna voor eigen rekening. Heel graag tot dan!