Nieuws vanuit de gemeente

Samenwerkende Ondernemersverenigingen Bernheze heeft gevraagd onderstaande uitnodiging en linkje, afkomstig van Marco Groenen, beleidsmedewerker Economische Zaken van de gemeente Bernheze, met jullie te delen. Bij deze dus!

1. Uitnodiging voor ZZP’ers en nieuwe website ZZP BOOST
    Vanuit uw betrokkenheid bij het project Talentontwikkeling ZZP’er in Noordoost Brabant, presenteren wij  u onze gloednieuwe website: zzpnobboost.nl. Het is een platform voor de zelfstandige professional in de regio Noordoost Brabant. We informeren de zzp’er over belangrijke ontwikkelingen rondom zelfstandig ondernemen, En we informeren ze over onze activiteiten zoals onze tweede ZZP BOOST op 12 september met onder andere een roadshow. We nodigen u uit de website te bezoeken!
  2. Vanuit Economie & Arbeid aandacht voor ‘participatie van werkzoekenden met afstand tot de arbeidsmarkt’. Dit naar aanleiding van de bijeenkomst met bedrijfsbezoeken en presentatie tussen Gemeente Bernheze, WSP en SOB. Hier de link naar het artikel!

En aandacht voor kansen die er liggen voor ondernemers via de website van het WSP; www.talentuitnoordoostbrabant.nl. Hier zijn ook kandidaten te vinden.