We groeien lekker in het aantal leden. Dit is positief, want hoe meer ondernemers je kent in Nistelrode, hoe beter je weet bij wie je als ondernemer kan gaan shoppen. Ken jij nog ondernemers die ons netwerk willen vergroten? Denk dan aan ZZP-ers, kleine bedrijven aan huis, maar ook ondernemers die in Nistelrode wonen en hun bedrijf elders hebben, zowel grote als kleine bedrijven en in alle voorkomende sectoren kunnen zich aansluiten.

Samen sta je sterk. Dat geldt ook voor het ondernemerschap. De vereniging behartigt de belangen van de ondernemers, en is aangesloten bij de SOB (Samenwerkende Ondernemersverenigingen Bernheze), hét eerste aanspreekpunt voor de gemeente. Door onze krachten te bundelen creëren we een sterke positie richting overheidsinstanties, brancheorganisaties en andere instellingen. De OVN onderhoudt goede contacten met andere belangenverenigingen, zowel binnen Bernheze als daarbuiten.

Ons kent ons en daar zijn we trots op!

Mike van der Walle | Shake’M Cocktails
Karen Raatsie | Spoor8 WAAR
Ingrid Bouwmans | Tegel Trading
​W.H.M. Langenhuijzen | ​Euroexpertise
Nieuwe leden van harte welkom bij Ondernemersvereniging Nistelrode. We zien jullie graag bij de activiteiten waar jullie belangstelling voor hebben. Welkom bij de club!