Uitnodiging
Het heeft lang geduurd. Zo’n jaar of vier. En er hebben veel partijen aan tafel gezeten. Maar nu zijn we dan eindelijk zover. Bernheze krijgt glasvezel. In álle kernen. En in het héle buitengebied. Wethouder Rien Wijdeven heeft namens de gemeente de intentieovereenkomst met Eric Vos van
E-fiber getekend. En wij, als Stichting Glasvezel Bernheze, hebben onze achterban geraadpleegd en wij staan er ook vierkant achter. Ook ik als voorzitter van de Samenwerkende Ondernemersverenigingen Bernheze, ondersteun dit initiatief van ganser harte. Ik nodig u daarom uit voor de informatiebijeenkomst op:

11 oktober om 19.30 uur in Zaal Kerkzicht in Loosbroek (voor de agrariërs),
12 oktober om 19.30 uur in Zaal Kerkzicht in Loosbroek (voor ondernemers),

Op deze avond wordt u geïnformeerd door
De Stichting Glasvezel Bernheze,
De Gemeente Bernheze,
E-fiber, de maatschappij die het initiatief neemt om hier glasvezel aan te leggen,
TriNed, die als provider de dienstverlening op dit glasvezelnet gaat verzorgen.

U wordt op die avond uitvoerig geïnformeerd over de vele voordelen die glasvezel te bieden heeft boven de andere systemen. U krijgt uiteraard ook alles te horen over de gang van zaken, de aanleg, uw aansluiting, uw abonnement, de overstapservice, etc.
Maar u kunt uiteraard zelf ook met uw eigen vragen komen.
De bedoeling is dat u na afloop van de hoed én de rand weet, zodat u weloverwogen uw keuze voor een abonnement en een pakket kunt maken. Want die keuze hebben we nodig om samen aan de 40% deelnemers te komen om glasvezel te kunnen realiseren in héél Bernheze.

Ik hoop u te mogen verwelkomen op deze informatieavond.

Met vriendelijke groeten,

Wim van der Heijden, voorzitter Samenwerkende Ondernemersverenigingen Bernheze.

p.s.
Als u verhinderd bent op de avond waarvoor u nu uitgenodigd wordt, bent u uiteraard ook van harte welkom op een van de andere avonden.

1 november om 19.30 uur in Nesterlé in Nistelrode,
2 november om 19.30 uur in de Stuik in Vorstenbosch,
7 november om 19.30 uur in de Wis in Loosbroek,
8 november om 19.30 uur in Cultureel Centrum Servaes in Heeswijk-Dinther,
9 november om 19.30 uur in de Pas in Heesch.