Wij, Pr-groep van de ondernemersvereniging Nistelrode, willen graag een leuke avond met zoveel mogelijk ondernemers. En daar willen we graag wat voor doen. De ondernemersvereniging Nistelrode biedt al haar leden een korting aan van maar liefst 20 % op de toegangskaarten voor het BBE!
Hoe? Lees snel verder…

“Ik wil er wel naartoe, maar ik ken zo weinig mensen.”
“Ik moet alleen, en dan sta ik daar maar.”
“Ik stap niet zo makkelijk op mensen af.”

Herkenbaar?
Op zaterdag 15 oktober is het weer zover: het jaarlijkse Bernhezer Business Event. Veel ondernemers kijken er al weken naar uit. Het is tenslotte een ons-kent-ons feestje. Een thuiswedstrijd van onze eigen ondernemers binnen Bernheze. Laagdrempelig en toegankelijk met een Brabantse gemoedelijkheid. Toch begeven niet alle ondernemers zich op zo’n avond soepeltjes tussen de anderen. Vind jij het lastig om je in een groepje te ‘mengen’? Of om een gesprek te beginnen? Of vind je het gewoon niet zo fijn om een beetje verloren binnen te komen, niet wetend bij wie je je kunt aansluiten? Dan bieden wij de oplossing.

Speeddate/kennismaken ondernemers
Wij, PR-groep van de ondernemersvereniging van Nistelrode, willen graag een leuke avond met zoveel mogelijk ondernemers. En daar willen we graag wat voor doen. Dus organiseren we op woensdag 12 oktober (drie dagen vóór het BBE) een  speeddate/korte kennismakingsavond voor alle ondernemers die elkaar nog snel wat willen leren kennen voordat ze naar het Event gaan. Tijdens een gezellige bijeenkomst krijgen we exact vier minuten de tijd om in tweetallen anderen te leren kennen. Eén minuut vertelt de een, de daaropvolgende minuut stelt de ander vragen. Daarna draaien we de rollen om. In vier minuten weet je wie er voor je zit. Daarna schuif je door naar een volgende gesprekspartner. En dan vol zelfvertrouwen met collega-ondernemers op naar het BBE!

Waar: Rainbow Centre
Wanneer: Woensdag 12 oktober
Hoe laat: 19.30 uur
Kosten: Geen
Aanmelden: tot en met dinsdag 11 oktober via  info@ovnistelrode.nl

Mooi meegenomen: BBE-korting voor OVN-leden!
De ondernemersvereniging Nistelrode biedt al haar leden een korting aan van maar liefst 20% op de toegangskaarten voor het BBE! Dat is alvast mooi meegenomen. Deze korting geldt ook voor leden die al kaarten hebben gekocht. Voor de korting (maximaal 2 kortingskaarten per onderneming) stuur je een mailtje naar bestuur@ovnistelrode.nl.

Nog geen lid? Meld je nu aan om meteen te profiteren van dit aanbod!

BBE: samen naar binnen
Tijdens het BBE verzamelen we buiten bij CC De Pas om gezamenlijk naar binnen te gaan. Iedereen die wil kan zich bij ons aansluiten, gewoon laagdrempelig, gewoon op zijn Brabants. Behalve dan het Brabantse kwartiertje, want exact om 19.00 uur staan we in de startblokken. Graag tot dan!

PR-groep ondernemersvereniging Nistelrode: Rian Van Schijndel, Anita van den Bogaart, Karin Manders, Theo van den Heuvel, Bram van den Tillart, Marcel Buuts