Met een mooi aantal deelnemers starten we op zaterdag 8 juli het walking dinner bij Bevers Bouwmaterialen, waar we worden ontvangen met een drankje en een lekker hapje, verzorgd door de catering van Partycentrum ’t Maxend. In twee groepen wandelen we door het mooie Nisseroise buitengebied via Donzel en de Heuvelstraat naar ’t Bakhuys van Van Tilburg, waar ons een voortreffelijk aspergesoepje wordt geserveerd.

Hierna vervolgen we onze route via de Poelstraat en het fietspaadje naar Chill. Hier wordt een frisse spoom met ijs voor ons klaargemaakt. Na deze stop gaat het verder door de W. van Houtstraat naar Wim van Lith op Weijen. Wim zorgt in samenwerking met de dierenambulance al jarenlang voor opvang van vogels en andere dieren in zijn eigen tuin. Terwijl de catering rondgaat met spiesjes vers fruit van Heerkens Groente en Fruit BV, luisteren we naar de uitleg van Wim, en als bedankje en waardering voor zijn mooie initiatief laat de ondernemersvereniging een donatie achter.
We vertrekken naar onze laatste stop: Spoor 8. Hier laat Karin Raatsie ons de filosofie achter dit concept zien en ontdekken. Ook verzorgen Wim en Marja Lips een rondleiding door hun heel bijzondere ecologisch gebouwde huis met energetische tuin. We besluiten de avond met een uitstekende barbecue, verzorgd door Partycentrum ’t Maxend en Ambachtelijke Slager Van den Tillart. We hebben genoten van een erg bijzondere avond met veel verhalen, veel ideeën, veel bijpraten en vooral ook veel lekker eten en drinken!

2017 Walking Dinner