Hieronder het artikel over Vikamco Advies en Opleidingen dat vandaag, woensdag 25 april, in DeMooiBernhezeKrant verschijnt.

NISTELRODE – Al veertien jaar zijn Paul Vissers en Sandy Janssen actief bezig binnen hun onderneming Vikamco Advies en Opleidingen, waar zij andere ondernemers hulp bieden op het gebied van Kwaliteit-, Arbo- en Milieuzorg en diverse opleidingen verzorgen. Inmiddels bestaat het Vikamco team uit twaalf personen met ervaring in allerlei branches, waardoor er altijd een passende adviseur is voor iedere onderneming.

Lange tijd werkten Paul en Sandy vanuit hun kantoor aan huis, maar door de aanhoudende groei van het bedrijf werd het kantoor aan huis te klein. Daarom heeft het bedrijf zich nu gevestigd aan Laar 63a, waar een nieuw ingericht kantoor ruimte biedt aan Paul, Sandy, hun collega’s en ondernemers die graag eens arboadvies in willen winnen.

Met het nieuwe pand komt er ook een nieuwe dienstverlening bij. “Ik wil graag iedereen helpen, of het nu om een kleine arbogerelateerde vraag gaat, of om een complex vraagstuk. Om de drempel te verlagen om arboadvies in te winnen is er vanaf nu de mogelijkheid om geheel gratis en vrijblijvend langs te komen voor een gesprek,” vertelt Paul. Op de nieuwe website www.gratisarbospreekuur.nl kunnen ondernemers die met een vraag zitten zichzelf aanmelden voor zo’n gratis spreekuur. Hier vind je ook de meest gestelde vragen, dus wellicht ook al het antwoord op jouw vraag.

“Vaak lopen ondernemers met een arbovraag rond. Door dit gratis spreekuur kunnen we met elkaar in gesprek komen, kunnen we onze kennis met hen delen en als het nodig is geven we een vrijblijvend advies. In het kantoor is een aparte hoek ingeruimd, waar men samen met de ondernemer rustig in gesprek kan.”

Op het kantoor is alles ingericht volgens de Arbonormen. “Wij moeten zelf natuurlijk wel het goede voorbeeld geven. Zo zijn bureaus in hoogte verstelbaar en hebben we bijvoorbeeld maar één nietmachine, zo stimuleer je medewerkers om zo veel mogelijk te bewegen”, legt Sandy uit. Maar naast arboadvies kan Vikamco Advies en Opleidingen je nog veel meer bieden. Op www.vikamco.nl vind je alle informatie.

Het nieuwe pand wordt op 4 mei feestelijk geopend. “Wij nodigen graag ondernemend Bernheze uit om op 4 mei een kijkje te komen nemen. Van 14.00 tot 19.45 uur is iedereen van harte welkom.” Je vindt Vikamco aan Laar 63a in Nistelrode, waar voldoende parkeermogelijkheid voor de deur is.

Laar 63a, 5388 HC Nistelrode
0412- 645864