Op 10 oktober is het weer zover, de jaarlijkse Energieweverij is weer een feit! Ik, Christianne Derikx, Beleidsmedewerker Duurzaamheid bij de gemeente Bernheze, nodig u van harte uit om ook dit jaar weer mee te doen. Het thema van deze avond is: “Kom van dat gas af!”

Dit jaar organiseren we de Energieweverij in CC De Wis in Loosbroek, aan de Schaapsdijk 27. De Energieweverij start om 17.30 uur, waar we u verwelkomen met een broodje en soep en om 18.00 uur gaat de bijeenkomst van start. Wethouder Peter van Boekel en voorzitter van Beco, Peer Verkuijlen, trappen af samen met drie energieambassadeurs van Bernheze onder de bezielende en energieke leiding van Tom Vaessen.

Er is op de avond slechts ruimte voor 100 deelnemers. Meldt u vóór 10 oktober aan via www.brabantwoontslim.nl/energieweverij. Na uw aanmelding ontvangt u een bevestiging van deelname.

Heeeft u vragen dan kunt u voor meer informatie contact opnemen met Laura van Herpen, contactpersoon namens de gemeente en BECO, via 14 0412 of l.van.herpen@bernheze.org.

Wilt u deze uitnodiging ook duursturen naar uw kennissenkring in Bernheze?

Tot ziens op 10 oktober in CC De Wis!