Het is alweer even geleden dat de EnergieWeverij-bijeenkomst van de Gemeente Bernheze plaatsvond. Sindsdien zijn de projectgroepen aan de gang gegaan met alle input die uit de twee georganiseerde avonden naar voren is gekomen. Enkele van deze projecten zijn daarbij zelfs al in haar uitvoerende fase terechtgekomen! Zo ook het project Af van Afval!

Als begin van een reeks projecten en ideeën starten wij, projectgroep Af van Afval, vandaag met de werving van deelnemers voor ons allereerste project: 100-100-100 !

“100 Huishoudens, 100 Dagen, 100 % Zonder restafval”

Via deze weg dagen wij jullie uit om 100 dagen zonder grijze kliko door het leven te gaan! Tijdens deze 100 dagen ondersteunen wij je, indien je er voor kiest deelnemer te worden, op ons online platform waar je ondersteund wordt met o.a. weekopdrachten, deel kunt nemen aan de discussiepagina én ons kunt voorzien van praktische tips omtrent jullie huishoudelijke afval.

Durven jullie de uitdaging aan?
Meldt je dan nu aan op www.bernheze.100-100-100.nl of kijk op de site voor meer informatie!
Heb je ook Facebook? Laat het dan zoveel mogelijk mensen weten! Like de pagina en Deel het artikel voor de werving van onze deelnemers en daag drie vrienden uit om gezellig mee te doen!
Neem samen met ons de stap naar een afvalvrij samenleving!

Doe je mee, dan ben je van harte welkom op de welkomstbijeenkomst op vrijdag 31 maart a.s. bij Spoor 8 in de voormalige kassen van LipsGroen aan Weijen 77 in Nistelrode.

Hopelijk tot dan en tot snel op ons online platform!

Met milieuvriendelijke groet,

Projectgroep Af van Afval