Dat internet is een blijvertje. En we weten inmiddels ook dat we steeds meer data verbruiken. Alles gebeurt immers steeds vaker online. Hoe belangrijk is het dan dat we gebruik kunnen maken van een betrouwbaar netwerk met een enorme capaciteit! Snel internet is geen luxe meer: het is hartstikke noodzakelijk. Glasvezel is hét antwoord om gegarandeerd snel te kunnen internetten. Nu en in de toekomst.

SLABROEK DOET MEE… BERNHEZE TOCH OOK?

Gratis aansluiting door E-Fiber
Voor dit supersnelle internet werkt Bernheze samen met E-Fiber. Als 40% van de inwoners en ondernemers in Bernheze deelneemt dan voorziet E-fiber al deze adressen automatisch en kosteloos van een aansluiting. Aansluiten op een later moment kost € 450,00. Pak mee dus, dit voordeel!

Aanmelden
Aanmelden gaat heel eenvoudig: bestel voor het einde van dit jaar je pakket bij provider Trined.

E-Fiber legt glasvezelnetwerken aan zodat elke inwoner van Nederland, zowel ondernemers als particulieren, gebruik kunnen maken van glasvezel. E-Fiber vindt dat iedereen in Nederland recht heeft op snel internet. Daarom doet E-Fiber er alles aan om glasvezel voor iedereen bereikbaar te maken. We gebruiken steeds meer data en een snelle en betrouwbare internetverbinding is daarom onmisbaar.