Zaterdag 19 november 20.15
Bas Nijhuis, een internationaal scheidsrechter, presentator en auteur van het boek ‘Niet zeiken, voetballen!’, vertelt in zijn theatercollege bevlogen over de wereld van betaald voetbal.

Nijhuis neemt je mee naar de sfeer en dynamiek van het stadion, de kleedkamer en zijn unieke rol in zo’n groot geheel. Over hoe je je daarin staande kunt houden. Over persoonlijke situaties met grote spelers: het spel, het getouwtrek, het uitlokken en achteraf het oordelen en de kritiek.

In de wereld van het grote geld en de voetbalgekte blijft Bas zichzelf. Hij combineert het fluiten met het ondernemerschap; hij runt een bakkerij. Bas neemt je mee op een even avontuurlijke als hilarische reis achter de schermen van arbitrage, met kostelijke anekdotes over wereldtoppers én het dagelijks leven.

Jij, als lid van Ondernemersvereniging Nistelrode, bent van harte uitgenodigd om deze voorstelling zaterdag 19 november bij te wonen. Je krijgt twee gratis toegangskaarten ter waarde van á € 17,50. Meld je aan voor 1 november via info@ovnistelrode.nl.
(Rectificatie: per abuis is het aantal gratis toegangstickets per persoon verkeerd doorgegeven