Zoetjesaan keren we terug uit onze vakantiemodus, om onszelf met hernieuwde energie weer op het werk te storten. Dan is het fijn om eerst maar eens gezellig wat bij te praten met collega-ondernemers. Gewoon als startmotor. Want als ondernemer kun je niet zonder je collega-ondernemers. Daarom organiseren we vier keer per jaar bij wisselende horecagelegenheden een informele avond, om elkaar te ontmoeten en beter te leren kennen. Op dinsdag 6 september vanaf 20.00 uur komen we bij elkaar bij Eetcafé ’t Pumpke.
Ben je nieuw bij de ondernemersvereniging? Rond 21.00 uur maken we even tijd voor onze nieuwe leden en krijg je de kans om jezelf en je bedrijf kort voor te stellen met een praatje en/of het uitdelen van flyers of je visitekaartje. Laat ons weten als je hiervan gebruik wilt maken.
Voor de goede orde: de ondernemersvereniging neemt tot 22.30 uur de drankjes voor haar rekening.
Aanmelden is niet nodig, we gaan uit van een mooie zomeravond en een drukbezet terras. Jij komt toch ook? Tot dinsdag!