Onderstaand berichtje bereikte ons via Trined vandaar dit met jullie gedeeld wordt:

Beste Ondernemers Vereniging Nistelrode,

Het tweede kwartaal van 2018 zit er al weer op en ook dit kwartaal sluiten we succesvol af. Graag willen we jullie via deze weg op de hoogte stellen van de tussenstanden. In totaal heeft jullie vereniging nu 18 aanmeldingen. Daarvan is 1 nieuwe actieve aanmeldingen in kwartaal 2 van 2018. Dit houdt in dat wij € 10,00 aan jullie uit zullen keren op 27 juli 2018. We hopen dat we hiermee jullie vereniging een extra steuntje in de rug kunnen geven en dat jullie hiermee een (deel) van jullie verenigingswens(en) kunnen vervullen.
De actie loop door! Indien er leden van de vereniging zich aanmelden voor glasvezelaansluiting en deze leden een abonnement afsluiten bij TriNed en je vereniging selecteren bij aanmelding: dan krijgt de vereniging € 10,- voor deze aanmelding.

Wat te doen?
• Ga naar www.trined.nl/bernheze of bel 0800-8030 om uw glasvezelpakket te bestellen
• Geef na uw aanmelding aan welke favoriete vereniging u wilt sponsoren. U ontvangt automatisch hiervoor bericht van ons
• Maak andere leden enthousiast. Want bij meer dan 50 aanmeldingen verdubbelt TriNed de sponsorbijdrage!

Interesse of vragen?
Wilt u een pakket afsluiten of heeft u vragen? Bel ons dan op 0800-8030. Wij helpen u graag op weg.

Hebben jullie zelf nog ideeën voor een leuke actie of evenement? Neem gerust contact op met Swinde Berberovic, commercieel medewerker, sberberovic@team.trined.nl