Een klankbord voor ondernemers om tijdens deze coronacrisis te sparren, van elkaar kunnen leren en ervaringen uit te wisselen over een mogelijke aanpak en maatregelen is er niet. Daarom organiseren Bizztopia en Starters Succes Oss Bernheze wekelijks 2 gratis online vragenuurtjes waarin je vragen kunt stellen aan experts, informatie op kunt halen en sparren met collega-ondernemers.

Online vragenuurtjes:
Woensdag 10.00 – 11.00 uur Ondernemers Helpdesk
Elke woensdag tussen 10.00 en 11.00 uur kun je hier terecht voor je ondernemersvragen over bijvoorbeeld je boekhouding, marketing, huisstijl of website, juridische vragen en acquisitie. Ook kunnen we je handvatten aanbieden om aan de slag te gaan met opleiding en ontwikkeling.
Deelname via Zoom… : klik hier

Donderdag 13.30 – 14.30 uur Themabijeenkomst
Elke donderdag vindt er een themabijeenkomst plaats, deze start om 13.30 uur. Voor april zijn onderstaande thema’s al ingepland. Houdt de agenda op onze website of Facebook in de gaten voor nieuwe thema.

16 april; Online vragenuurtje met Janet Ederveen van Rabobank Oss Bernheze
23 april: Online vragenuurtje met Willem van den Brand van de gemeente Bernheze
Deelname via Zoom…: klik hier

Regelingen vanuit overheid:
Informatie over de coronacrisis kun je vinden op de website van de gemeente.
 ondernemersloket gemeente Bernheze

Gratis 1 op 1 ondersteuning of coaching:
Tevens kunnen we je 1 op 1 ondersteuning of coaching aanbieden. Heb je interesse stuur dan een email met je gegevens en telefoonnummer naar info@starterssucces.nl dan nemen we snel contact met je op.