Brabantse Impact Monitor
Beste lezer,
Hierbij de nieuwste Brabantse Impact Monitor…. klik hierDeze speciale paaseditie is uitgebreid met een hoofdstuk over de maatschappelijke impact van het coronavirus in Brabant (pagina 24-33). In dit hoofdstuk vindt u de resultaten van een breed uitgevoerd onderzoek in Brabant dat inzicht geeft in hoe Brabanders de aanwezigheid van het coronavirus ervaren. En hoe zij aankijken tegen de maatregelen die daartegen worden genomen.

Ook zoeken we nog een passende naam voor een website die we momenteel ontwikkelen met de gemeente ‘s-Hertogenbosch. Op die website ontsluiten we de vele (Brabantse) matchings- en informatiesites en maken deze lijst makkelijk doorzoekbaar met behulp van slimme filters. Heeft u een goed idee? Meer informatie op pagina 23 van deze monitor.

Kent u mensen die de monitor nog niet in hun mailbox krijgen, maar deze graag rechtstreeks willen ontvangen? Dan kunnen zij zich aanmelden via deze website.