Sportplaatjes actie Prinses Irene van start gegaan bij Jumbo Nistelrode

Een bijzonder begin van dit 80-jarig jubileum van RKSV Prinses Irene

NISTELRODE – Sparen en doorgaan tot je de serie compleet hebt, het is bijna verslavend. Daar hoopt Prinses Irene natuurlijk ook op want er zit enorm veel tijd in om deze geweldige actie op te zetten. De tienkoppige organisatie kan trots zijn op het resultaat dat vanaf maandag 11 februari in de vorm van voetbalplaatjes verkrijgbaar is bij Jumbo Nistelrode.

Roland van Schijndel, voorzitter van de werkgroep ‘Sportplaatsjes Prinses Irene’, is enthousiast over het resultaat.
“Er zit enorm veel tijd in om deze boeken voor elkaar te krijgen. De werkgroep heeft doorgezet en heel mooi werk afgeleverd. Nu kunnen we eindelijk laten zien waar we zo druk mee geweest zijn.”
De organisatie bestaat uit Carin van de Bovenkamp, Clemens van Santvoort, Cor van Schadewijk, Daphne van de Heijden, Hennie van de Heijden, Marcel Buuts, Patrick Bevers, Rianne van Santvoort, Rob Cuijpers, Robin van Pinxteren, Teun Bevers en Roland van Schijndel.

“Verdeeld over een kleine 60 teams staan 820 van de 850 leden in het boek, zowel de voetbal- als korfbalafdeling”, vertelden Roland van Schijndel en Davey Hommeles, filiaalmanager Jumbo, tijden de introductie van het boek..

Veel werk vond natuurlijk achter de schermen plaats; er kwam zelfs een heel draaiboek bij kijken! De leden, teams, foto’s en namen; het was een heel geregel. Er mag per slot van rekening niet zomaar iemand missen op zo’n pagina in het boek.

Zaterdag 9 februari om 11.00 uur precies werd het boek gepresenteerd en werd er even stilgestaan bij de plaatjes die bij Jumbo verkregen kunnen worden. Iedereen kon het boek inkijken en de plaatjes en het boek zijn sinds afgelopen maandag verkrijgbaar bij Jumbo Nistelrode. Nistelrode kan aan het sparen gaan want al spaar je de plaatjes niet voor jezelf, je maakt er altijd wel iemand blij mee! Prinses Irene bestaat dit jaar ook nog eens 80 jaar; een gebeurtenis waar dit jaar nog bij stilgestaan wordt.

Het ‘Sportplaatjesboek van Prinses Irene is in ieder geval al een mooi begin van dit jubileumjaar!

Foto’s: Marcel van der Steen