Algemene ledenvergadering met thema ‘Positief leiderschap’
MG Service is bij sommigen een iets minder bekend, maar zeker niet onbemind bedrijf! Ruim 50 ondernemers waren te gast bij dit bedrijf, waar Positief Leiderschap niet alleen door Linda Loeffen uitgelegd werd, maar ook Mari van Grinsven van MG Service bracht zijn positieve ondernemerschap over op de aanwezige  ondernemers.

Ledenvergadering

Peter van Tilburg, voorzitter van Ondernemersvereniging Nistelrode, opende de avond en nam het officiële gedeelte van de algemene ledenvergadering voor zijn rekening. Nadat de aanwezige leden het vertrouwen uitgesproken hadden in het bestuur, werden wethouder Rien Wijdeven, Willem van de Brand en Marco Groenen voorgesteld.

Rien Wijdeven was informatief over de MKB-vriendelijkste gemeente, parkeren in het centrum, bestemmingsplan ‘t Runneke en over zonnepanelen op de bedrijfsdaken. Hierna kwamen er wat vragen over het parkeren op het bedrijventerrein, gasloos bouwen, stikstof en het collectief inkopen van zonnepanelen. Er werd kort ingegaan op de materie, maar de ondernemers worden natuurlijk op de hoogte gehouden van het verdere verloop via de nieuwsbrief en de informatie op de website. Gemeentebedrijfsfunctionaris Willem van den Brand werd voorgesteld, hij neemt de taak van Marco Groenen op zich, die meer beleidsmatig werk gaat vervullen. Willem heeft als taak het (mee)helpen van ondernemers wanneer zij een beroep doen op de diverse loketten van de gemeente.

Kleinwijk
Aan de Canadabaan op industrieterrein Kleinwijk in Nistelrode werd Ondernemersvereniging Nistelrode uitgenodigd in het verbouwde en indrukwekkende pand van MG Service, een bedrijf met een unieke kijk op service en techniek.

Onder particulieren is de naam MG Service niet erg bekend, wat op zich niet vreemd is gezien het bedrijf zich bezighoudt met voornamelijk zakelijke klanten. Zakelijke klanten in de wereld van de techniek. In die wereld is MG Service een begrip geworden. Als het gaat om productadvies, maatwerk in gereedschap, kleding en onderhoud en reparaties, wordt de kennis van MG Service al vaak ingeroepen. MG Service: ‘Kwaliteit zie je niet, maar daar werk je mee’ en dat weten hun partners, zoals Bam, Metabo, Bosch, Kemkens, ook.

Linda Loeffen
Mari van Grinsven werd voorgegaan door Linda Loeffen met haar presentatie over ‘Positief Leiderschap’. Haar verhalen werden met filmpjes ondersteund, waren veelzeggend en blijven zeker hangen. Met positief leiderschap motiveer je niet alleen je personeel, maar ook je klanten en leveranciers met gevolg een win win situatie die ten goede komt aan de groei en rendement van je bedrijf. Over een workshop met Linda Loeffen en Marc van der Wielen binnenkort meer.

Het was een bijzonder gastvrije avond verzorgd door Partycentrum ’t Maxend, waarbij alle ondernemers ook nog een stukje kwaliteit mee naar huis kregen. Ondernemersvereniging Nistelrode bedankt iedereen voor hun komst, de sprekers voor hun inspirerende bijdrage en MG Service voor de gastvrijheid.