NISTELRODE – Een business brunch klinkt als werken, maar de leden van Ondernemersvereniging Nistelrode weten inmiddels dat op deze zondagochtend enkel de inspiratiecellen actief zullen zijn. Aankomende zondagmorgen biedt de derde editie van deze inspiratiemorgen een duo-presentatie van zzp-er Rachel van de Greef en CEO Bob Hutten. Zij staan op zeer persoonlijke wijze stil bij de verschillen én overeenkomsten van een klein en groot bedrijf.

De ondernemersvereniging wil alle ondernemers, van kleine zelfstandige tot grote bedrijven, aansporen om zich aan te sluiten. Met die gedachte is ook de invulling van deze morgen georganiseerd, want de aanwezige ondernemers zullen zich herkennen in de eenpitter Rachel die in gesprek gaat met de gedreven ondernemer Bob Hutten. Zij zullen na een korte introductie van hun bedrijven ingaan op de persoonlijke uitdagingen.

Er zijn voor iedereen maar 24 uren op een dag en wat dan als op die goed geplande dag ineens allemaal privé-zaken er doorheen lopen, waarvan we altijd roepen dat die voor alles gaan? Lukt dat ook? Is het doel waarmee we zijn gaan ondernemen uitgekomen en houden we dat nog in het vizier?

Bob en Rachel gaan met elkaar in gesprek met als leidraad enkele thema’s om helder te krijgen hoe belangrijk het is elkaar als ondernemer te kennen. Waarom het kennen van elkaar de ‘gunfactor’ beïnvloedt en welke inzichten het ondernemers nog meer brengt. Als kleine zelfstandige kun je grote dingen doen, als ondernemer met een groot bedrijf kunnen kleine dingen grote verschillen maken. Een ondernemer wordt je niet, dat ben je!

Groot in kleine dingen ongewoon goed doen.

Voor alle ondernemers in Nistelrode binnen het Midden- en Kleinbedrijf is de vereniging toegankelijk, ondernemers van zowel grote als kleine bedrijven en in alle voorkomende sectoren kunnen zich aansluiten. Samen sta je sterk. Dat geldt ook voor het ondernemerschap. De ondernemersvereniging is aangesloten bij Samenwerkende Ondernemersverenigingen Bernheze en behartigt van hieruit de belangen van de ondernemers bij de gemeente en de politieke partijen. Door onze krachten te bundelen creëren we een sterke positie richting overheidsinstanties, brancheorganisaties en andere instellingen.

De ondernemersvereniging brengt ondernemers bij elkaar. Zij organiseert bijeenkomsten en activiteiten zodat de ondernemers elkaar beter leren kennen en elkaar kunnen versterken. Waarom ‘over de grens’ kijken als we de expertise gewoon al in huis hebben…? Ons kent ons en daar is de vereniging trots op!