Weet jij je collega’s nog te verrassen?

NISTELRODE – Rico Wijgergangs en Stijn van de Bovenkamp van Wijkamp Farming Solutions zorgden voor een verrassende start van de onderhoudende avond met interessante bedrijfsbezoeken die zaterdag 16 juli plaatsvond. Met het mooie Maashorstgebied in de ‘achtertuin’ van Nistelrode, kon de organisatie niet anders dan de ruim 50 ondernemers te laten genieten van deze mooie omgeving, Met als eindpunt een verrassende locatie in het centrum van Nistelrode; de tuin van Bernheze Media die dienstdoet als showtuin van Van Rooij Koi.

Met een lekker voorgerecht en een drankje, verzorgd door Partycentrum ’t Maxend, werd het gezelschap ontvangen bij Wijkamp Farming Solutions op ’t Maxend. Toen de bedenkers en ontwikkelaars van de Kippenkar, Rico Wijgergangs en Stijn van de Bovenkamp, hun krachten binnen de agrarische sector en techniek samenbrachten, werd dit bedrijf geboren. “Gelukkige kippen leggen gezondere eieren”, is het motto van de heren. Wijkamp Farming Solutions beschikt over tiental jaren ervaring in de agrarische sector en technische toepassingen in het bijzonder. De verhalen van de heren bleken ook deze avond de aandacht van de collega-ondernemers te trekken.

Maashorstgebied
Het Maashorstgebied zit vol verhalen, historisch en onderhoudend, maar deze avond was het doel vooral verbindingen tot stand brengen tussen de leden van Ondernemersvereniging Nistelrode. Er was vooral gekozen voor een route waar men met z’n tweeën langs elkaar kon fietsen, zodat men lekker bij kon kletsen. Onderweg was er ook nog een pauzestop bij Kling Brandbeveiliging en aangekomen bij de laatste locatie bleek dat er professioneel toezicht was op de fietsen. Weer een zorg die afgevinkt kon worden…

Japanse tuin
Bij Bernheze Media stond voor velen nog een verrassing te wachten, want daar bleek, in hartje Nistelrode, een prachtige tuin in Aziatische stijl te huizen. De verwondering was groot en Peter van Rooij, van Van Rooij Koi, kreeg veel complimenten voor het werk dat hij hier verzet heeft. Daarnaast wist ook Rian van Schijndel de ondernemers te verrassen met de lijst van diensten die zij noemde in haar presentatie over Bernheze Media, want DeMooiBernhezeKrant is niet het enige waar Bernheze Media druk doende mee is.

Hiermee werd de jaarlijkse culinaire avond voor alle leden van de ondernemersvereniging en hun partners een gezellige, verrassende, sportieve en vooral smakelijke, bourgondische avond!
Met dank aan Partycentrum ’t Maxend voor de culinaire bijdrage en aan Rian van Schijndel, PR Ondernemersvereniging Nistelrode, die deze avond organiseerde.