Voor een ondernemer is het natuurlijk een must om op de hoogte te zijn van wat er speelt in eigen gemeente. Vanaf nu kan dat via ‘Ondernemersnieuws Bernheze’:

Beste ondernemer,

Met trots presenteren wij u de eerste editie van Ondernemersnieuws met nuttige informatie, nieuws en handige tips voor en door ondernemers. Vooral bedoeld om u op de hoogte te brengen van zaken waarmee de gemeente u wellicht kan helpen om succesvol te ondernemen. In deze eerste nieuwsbrief vertellen we u bijvoorbeeld graag meer over ons inkoopbeleid, het Keurmerk Veilig Ondernemen en tipt een lokale expert u over mogelijk interessante subsidies. Zo creëren we samen kansen en werken we met elkaar aan een economisch vitaal Bernheze. Tenslotte stellen we graag Willem van den Brand aan u voor. Als bedrijfscontactfunctionaris binnen de gemeente is hij uw eerste aanspreekpunt. Willem is te bereiken via w.vanden.brand@bernheze.org of 06-18308715.

Rien Wijdeven
wethouder

Klik hier om direct naar het ondernemersnieuws in nieuwsbriefvorm te gaan.

Binnenkort schijnt er ook een aanmeldknop te komen op de website van de gemeente. Check hiervoor dus binnenkort www.bernheze.org.nl!