Ondernemersvereniging Nistelrode ondernemerscafé …mooi en nuttig deze succesvolle avond!

Deze keer zat er muziek in het ondernemerscafé en werd de avond op 2 mei informeel geopend door gastheer en bestuurslid Theo van den Heuvel, bij Galerie Bernheze op Harry van de Venstraat 7. Wijkagent Mieke Bode stelde zichzelf voor en was meteen op haar gemak bij de Nisseroise ondernemers. De Nisseroise Kyra Haerkens en Marcel Hanenberg en hun muziekvriend uit Cuyk verzorgden op deze avond een bijzonder huiskamerconcert, een bijzondere avond! Als afsluiting van de avond vertelde gastheer Theo van den Heuvel dat het walking diner vooral verrassend zal worden en de PR commissie al druk doen is met de organisatie. LET OP de datum is door organisatorische reden verzet en de Walking Diner van OV Nistelrode is nu in plaats van 1 juli: zaterdag 8 juli geworden.

Theo wees daarbij behulpzaam, voor iedereen die de datum al in zijn agenda had staan, op het huiskamerconcert van 1 juli met Robin Borneman bij Galerij Bernheze.

Wij bedanken iedereen die op deze geslaagde avond aanwezig waren.