Wij, enkele enthousiaste leden vonden dat het hoog tijd werd voor een eigen website voor de ondernemersvereniging. En de communicatie kon ook wel een boost gebruiken. En dus sloegen we de handen ineen en gingen we aan de slag. Een moderne website, een nieuw logo, een facebookpagina en een verfrissend nieuwe nieuwsbrief zijn het resultaat.

Het aansprekende logo met de Nistelrodese vlag in de vorm van een kom is van Martien Smits (Smits Ontwerpstudio). Martien zorgde ook voor de vormgeving en layout van de website.  Anita van den Bogaart (Tekstbureau Schrijfstijl) draagt zorg voor heldere en toegankelijke teksten voor zowel de website als voor de nieuwsbrieven. De kenmerkende foto’s van Nistelrode komen van Rian van Schijndel (Bernheze Media), die ook de website realiseerde.

Jouw wereld, mijn wereld: in contact ligt de verbinding
Samen zetten we de schouders eronder om de ondernemersvereniging nog steviger op de kaart te zetten. We brengen ondernemers bij elkaar. Communicatie vormt de basis van contact, daar gáán we voor!