Wij feliciteren Marya Reizevoort van Marya Schoenmode met haar 25 jaar bestaan.

Sinds 22 februari 1992 is Marya Schoenmode uitgegroeid tot een begrip in de wijde omgeving.  In totaal 400 vierkante meter winkeloppervlak met een uitgebreide collectie van ruim 150 topmerken in schoenen en tassen, inmiddels over drie winkels verspreid. In de winkels Marya Schoenmode, Tamarisshop, Kids&Shoes en online in de webwinkel blijft de collectie mee veranderen met de trends van het seizoen.

Vijfentwintig jaar geleden werd de eerste schoen bij Marya Schoenmode verkocht. En al die jaren heeft Marya met dezelfde passie en gedrevenheid haar onderneming gerund. De schoenen, de inkoop, de trends, de beurzen en alles wat er mee verwant is, volgt de onderneemster met passie. Met haar man Rens en haar zoons Sjoerd en Joris, kunnen ze spreken van een familiebedrijf. Met een heel team van enthousiaste medewerkers werken ze hard, klantvriendelijkheid naar een goede service, met als doel: zorgen voor tevreden klanten.

Meer over het jubileum van Marya in de media … lees hier