De ondernemersvereniging feliciteert Van Tilburg Mode met deze versterking op het assortiment en Marya en Rens veel geluk met de verworven vrijheid waarvan zij in de toekomst kunnen gaan genieten.

Dagelijks reizen mensen uit alle windstreken af naar het gastvrije Brabantse Nistelrode voor een gezellig dagje modewinkelen. Het ongeëvenaarde assortiment, dat Van Tilburg Mode & Sport en Marya Schoenmode bieden, trekt jaarlijks meer dan 750.000 gasten van alle leeftijden. Om u nog beter van dienst te kunnen zijn, hebben beide bedrijven de handen ineengeslagen.

Maria startte haar winkel na een 24-jarig dienstverband bij Van Tilburg. Vele jaren ging zij samen met Elly van Tilburg op inkooppad, naar modebeurzen en leveranciers in binnen- en buitenland. Het bloed kruipt echter waar het niet gaan kan en in 1992 besluit Maria de uitdaging op te pakken en haar eigen winkel te starten. En met succes! In 25 jaar tijd heeft zij Marya Schoenmode samen met haar man Rens, haar zonen Sjoerd en Joris en een toegewijde club loyale medewerkers uit weten te bouwen tot één van de beste schoenmodespeciaalzaken van Nederland. Inmiddels is de cirkel weer rond en draagt Maria het stokje over aan Van Tilburg.

Maria Reizevoort: “Rens en ik prijzen ons gelukkig in Van Tilburg een goede partij te hebben gevonden om de toekomst van ons bedrijf en de werkgelegenheid van onze medewerkers veilig te stellen. Na 49 jaar met veel plezier werkzaam te zijn geweest in de retail, is voor mij de tijd aangebroken om samen met Rens van onze nieuw verworven vrijheid te gaan genieten.”

De dames- en herenschoenenzaak Marya Schoenmode, de Tarmaris shop en Marya for Kids zullen met behoud van eigen naam en faam worden voortgezet. Samen met Van Tilburg Mode, Sport, Kids en Outlet, ontstaat hierdoor een sterk modecluster van 7 winkels, waar u de mooiste mode vindt op het gebied van kleding, schoenen, accessoires en sport. Bovendien zullen de toonaangevende merken die Marya voert, zoals Van Bommel, Paul Green en Nubikk, het assortiment van Van Tilburg verder versterken. “Voor Van Tilburg Mode & Sport biedt deze overname een uitgelezen kans om ons gezamenlijke aanbod te optimaliseren, met het ultieme oogmerk om u nog beter van dienst te zijn. Wij zijn vastberaden om van deze nieuwe uitdaging een succes te maken” aldus Peter van Tilburg. Een dagje modewinkelen in Nistelrode wordt zo een nog gezelliger dagje uit.

We heten u graag welkom!

Met vriendelijke groet,

Peter van Tilburg en Maria Reizevoort