OOVB
Het coronavirus veroorzaakt een stevige impact op onze maatschappij. Voor wat betreft de aanpak en zorgen voor onze gezondheid. Maar ook voor onze economie. Bij OOvB adviseurs en accountants realiseren we ons dat dit voor jou als ondernemer een hoop vragen oproept. Daarom hebben we op onze website een pagina aangemaakt. Waarmee wij proberen antwoorden te geven op veelgehoorde vragen…. klik verder

OOvB Heesch
Boskamp Willems logo

‘Contractenland’ en ‘Arbeidsrechtelijke perikelen’

“Als gevolg van de coronacrisis staan veel werkgevers en ondernemers voor uitdagingen waar we in Nederland niet eerder mee te maken hebben gehad. Personeel blijft ziek thuis, orders lopen vertraging op en de toeleverantie van bijvoorbeeld onderdelen stokt waardoor deadlines niet gehaald worden en betaling uitblijft. Dit kan drastische gevolgen hebben voor de cashflow”, lezen we op de website van  Boskamp & Willems Advocaten in blog, geschreven door mr. Tjeerd Raijmakers. Een collega van mr. drs. N. Vinke, die wij kennen als Niek Vinke een lid van onze ondernemersvereniging.
Dit advocatenkantoor publiceerde enkele toepasselijke, juridische publicaties, over wat het coronavirus teweegbrengt in ‘Contractenland’ en over ‘Arbeidsrechtelijke perikelen’ rondom coronacrisis.

Klik hier voor Arbeidsrechtelijke perikelen rondom coronavirus

Klik hier voor de volledige publicatie: Coronacrisis in contractenland

Zij sluiten af met de uitnodiging: “Heeft u vragen neemt u dan gerust contact met ons op. Wij staan voor u klaar. Blijf gezond!
Boskamp & Willems Advocaten, Eindhoven bel 040 – 250 14 14 of mail naar advocaten@boskampwillems.nl.