Klik hier voor de toolkit van Ben loyaal, koop lokaal

Vanaf woensdagmiddag 15.00 uur laten we ons zien op alle kanalen.

Beste ondernemers

Juist nu is het van groot belang de lokale ondernemers te steunen, elkaar te steunen. In alle kernen van Bernheze, van Heesch tot Loosbroek en van Heeswijk-Dinther tot Vorstenbosch en Nistelrode. Winkels houden de deuren uit veiligheidsoverwegingen dicht, en de horeca zit verplicht op slot. Hoewel het kabinet maatregelen neemt om de economische schade te beperken en ook de gemeente Bernheze financieel de helpende hand reikt, hebben we gemeend toch wat extra’s te moeten doen.
Daarom is er de actie ‘Ben Loyaal, koop lokaal’ in het leven geroepen.

De gemeente Bernheze en ondernemersverenigingen zijn daarbij partner. De actie bestaat ‘grosso modo’ uit het idee om zo snel mogelijk de consument bewust te maken van het kopen bij de lokale ondernemer. Want juist  nu hebben jullie, en wij, deze omzet echt hard nodig om deze lastige periode door te komen. De bedoeling is om dit als een pilot te creëren en dit voort te zetten voor de lange termijn.

Ben loyaal, koop lokaal. Juist nu!

Wat we doen: er wordt hard gewerkt aan diverse acties per branche. Er komt snel een website en iedere vorm van communicatie zal worden benut. Dit gaan wij vandaag gemeente breed onder de aandacht brengen. Daarbij hebben wij jullie hulp heel hard nodig.
Wij vragen vooralsnog alléén jullie netwerk. Het doel is om morgen om klokslag 15.00 uur iedereen het ‘BLKL-concept’ tot uiting te laten brengen via alle communicatiebronnen en platformen. Laten we zien hoe sterk we samen staan, we zitten allemaal in hetzelfde schuitje en we hebben juist nu elkaar nodig voor een sneeuwbaleffect!

Onze vraag voor morgen 15.00 uur:

• Zet een transparant logo over de profielfoto’s van sociale media
    (het liefst zakelijk en privé)
  • Plaats een link naar de advertorial in de DMBK
  • Plaats een banner op sociale media en indien mogelijk website
  • Schakel je eigen netwerk in om dit mooie concept in zoveel mogelijk huishoudens onder de aandacht te brengen.

In de bijlage vinden jullie wat meer uitleg over het initiatief die hopelijk ook jullie zal gaan helpen en de content die jullie kunnen gebruiken voor de uiting. Mochten jullie vragen hebben of willen jullie je aanmelden neem dan contact op via info@benloyaalkooplokaal.nl

Een hartelijke groet,

Willem, Carry, Annelies, Carlijn, Alina, Mathieu, Ramon, Rian en Rosan

Initiatiefnemers Ben Loyaal, Koop Lokaal