Business Trailrun
Samen met collega’s en klanten van je bedrijf sportief voor de dag komen en de mooiste plekken van de Maashorst ontdekken? Doe dan mee aan de Business Trailrun op zondag 5 april, geschikt voor zowel beginnende als gevorderde hardlopers. Na vorig jaar te zijn gestart vanuit Zeeland, vindt het sportieve evenement dit jaar plaats in een andere hoek van de Maashorst: Charme Camping Hartje Groen in Schaijk. En een nieuwe locatie betekent: gloednieuwe routes!

De Business Trailrun is een sportieve manier van teambuilding met collega’s, maar ook zeer geschikt om er met klanten en relaties aan deel te nemen. Ieder Business Trailrun-team bestaat uit drie lopers. Zij kiezen hun eigen afstand (5, 12 of 22 kilometer) en gaan tegelijk van start met de individuele lopers die meedoen met de reguliere trailrun; Maashorst Trailrun.

Na afloop staat er voor iedere deelnemer aan de Business Trailrun een heerlijk buffet klaar. En iedereen ontvangt dit jaar een écht collectors item: de speciale Maashorstmedaille, gemaakt van materialen uit natuurgebied de Maashorst. De kosten bedragen € 129,- per Business Trailrun-team. Aanmelden is mogelijk door een e-mail te sturen naar trailrun@maashorst-events.nl.

Maashorst Trailrun
Zondag 5 april staat de tweede editie van de Maashorst Trailrun op het programma. Stichting Maashorst Events en De Keien Atletiek organiseren dit evenement waarbij genieten van de natuur centraal staat. Doordat lopers een volledig parcours over onverharde, soms heuvelachtige paden krijgen voorgeschoteld, is er een verschil met ‘normaal’ hardlopen. Tijdens de Maashorst Trailrun kunnen deelnemers kiezen uit afstanden over 5, 12 en 22 kilometer, die op 5 april in de ochtend van start gaan. Voor kinderen tot en met 12 jaar staat de Kidstrail op het programma. Zij leggen vanaf 13.00 uur een parcours van 1 of 2 kilometer af. Kijk voor alle informatie op www.maashorst-events.nl/trailrun.