Er zijn veel inspirerende bedrijven in Bernheze, daar mogen we trots op zijn! BBE2016-juni (1)
Hoe mooi is het dan om elkaar binnen de regio te inspireren en te helpen om Bernheze uiteindelijk nóg beter op de kaart te zetten? Een sterke en bruisende regio, vol actieve ondernemers, die elkaar ontmoeten op het Bernhezer Business Event, dat is de doelstelling.
Het BBE is in 2002 opgericht door Stichting Bernhezer Ondernemers Platform en tijdens dit event wordt de Bernhezer Ondernemersprijs (BOP) en de Jonge Ondernemersprijs (JOP) uitgereikt. Met het uitreiken van de BOP en JOP geeft de Stichting Bernhezer Ondernemersplatform ondernemers uit Bernheze erkenning, een extra stimulans en bekendheid. Goed presterende bedrijven zijn een voorbeeld en stimulans voor andere ondernemingen. De BOP en JOP geven de winnaars erkenning als ondernemer en stelt hen in staat zich te onderscheiden van andere ondernemers.

ONTMOETEN
Het BBE is dè plek om elkaar ‘live’ te ontmoeten en te inspireren. Het is een uitgebreid netwerk van ondernemers waarmee je kunt sparren en waaraan je jezelf kunt spiegelen.

GENIETEN
Een event vol energie en inspiratie voor én door ondernemers van Bernheze. Zaterdag 15 oktober in Heesch; de locatie en de aanvangstijden worden nog bekend gemaakt. Tot ziens op het Bernhezer Business Event 2016!