De algemene ledenvergadering van Ondernemersvereniging Nistelrode werd georganiseerd op een bijzonder veilige locatie: bij Kling Opleidingen. Kling Opleidingen is afgelopen zomer verhuisd naar Canadabaan 18a en de algemene ledenvergadering was een mooie gelegenheid om de nieuwe locatie aan de collega-ondernemers te laten zien. Voorzitter Peter van Tilburg heette iedereen namens het bestuur van harte welkom en nam de – maar liefst – 65 leden mee in een terugblik naar afgelopen jaar.
Na een kort onderbreking werden ook de nieuwe statuten aangenomen en is het bestuur van de Nisseroise ondernemersvereniging weer klaar voor een nieuw jaar besturen.

Te gast waren wethouder Rien Wijdeven, gemeentefunctionaris Rene Jetten die alle gemeentelijke nieuwtjes en updates deelden met de aanwezigen. Marcel Martens van M-IT Services gaf een wake-up call over de digitale veiligheid in een wereld van cybercrime en kleine criminele activiteiten die je ondernemersleven kunnen ontwrichten.

Voor Kling Brandbeveiling, Advies en Opleidingen gaf de Nisseroise Rob Timmers samen met zijn collega’s een mooie presentatie over het veelzijdige bedrijf Edwin Kling. Waarna een interessante rondleiding volgde.
Intussen stonden de drank en de hapjes klaar in de gezellige kantine van het bedrijf en zorgde BBQenzo.nl deze keer voor de catering.

Een bijzonder gezellige, interessante avond die volgens de ondernemers vooral zo druk bezocht werd door het mooie programma en het bedrijfsbezoek: “Want het is altijd leuk een kijkje in de keuken te krijgen van een bedrijf.”