Laden Evenementen

Event (fysiek)

Helmond | 15 Jul 2021 | 14:30 tot 18:00 uur

Kom inspiratie opdoen bij Arte in Helmond

Er is tegenwoordig een hoop te doen rondom het thema duurzaamheid: iedereen roept er wel iets over en vindt er iets van. Je ziet steeds meer dat klanten, medewerkers en stakeholders willen weten waar jij als organisatie voor staat.

Wanneer je als organisatie aan de slag wilt met duurzaamheid, zul je moeten bepalen op welk gebied jij de grootste impact kunt maken en op welke manier je dit verankert in je strategie. Maar hoe pak je dat aan? Hoe word je futureproof en hoe kun je dit terugzien in je merk?

Tijdens dit inspiratie event vertellen we je meer over hoe je duurzaamheid kunt omarmen en hoe je je duurzaam kunt positioneren. Met een bezoek aan Arte in Helmond, ‘de duurzaamste werkbladen producent van Nederland’, een inspirerende presentatie van Oxfam Novib en een interactieve sessie over jouw identiteit met DeltaZuid en Flow+. Natuurlijk is er ook de mogelijkheid om te netwerken.

14.30 – 15.00   Ontvangst bij Arte
15.00 – 15.05   Welkom
15.05 – 15.40   Arte sustainable story
15.40 – 16.00   Oxfam Novib over duurzaamheid
16.00 – 17.00   DeltaZuid/Flow+: Organisatie strategie, DNA en duurzaamheid
17.00 – 18.00   Gelegenheid tot netwerken/ rondleiding voor geïnteresseerden

Arte Groep, Maisdijk 4, 5704 RM Helmond

Voor wie
Bestemd voor MKB bedrijven vanaf 5 fte (directeuren/beslissers). Max 20 bedrijven kunnen deelnemen. Enige voorbereiding wordt gevraagd (invullen van een ID-Quickscan). Natuurlijk zorgen we voor een veilige omgeving en nemen wij de coronamaatregelen in acht.

Gratis voor leden MKB Eindhoven; Niet-leden betalen een bijdrage van 195 euro. Kosten zijn aftrekbaar voor de belasting.

ID-Quickscan
Ter voorbereiding vragen we je om de ID-Quickscan in te vullen die je ontvangt na aanmelding. De scan is speciaal ontwikkeld voor organisaties die snel een beeld willen krijgen van waar ze als organisatie staan en met welke SDGs bij de organisatie passen. De uitkomsten worden tijdens de interactieve sessie besproken.

Bekijk onderstaande video van Arte en zie hoe één steen het verschil kan maken.

Deze activiteit maakt deel uit van het leerprogramma MKB Groeit! en is een initiatief van MKB Eindhoven en vele partners. Door samenwerking geven wij invulling aan onze ambitie om de ondernemer, team en organisatie beter te maken. En zo bij te dragen aan een sterker MKB; de motor van de economie.

Klik hier om aan te melden!