Laden Evenementen

Duurzaam positioneren in de Brainportregio

Wanneer je als organisatie aan de slag wilt met duurzaamheid, zul je moeten bepalen op welk gebied jij de grootste impact kunt maken en op welke manier je dit verankert in je strategie. Maar hoe pak je dat aan? Hoe word je futureproof en hoe kun je dit terugzien in je merk?

Tijdens dit inspiratie event vertellen we je meer over hoe je duurzaamheid kunt omarmen en hoe je je duurzaam kunt positioneren. Met een bezoek aan Arte in Helmond, ‘de duurzaamste werkbladen producent van Nederland’, een inspirerende presentatie van Oxfam Novib en een interactieve sessie over jouw identiteit met DeltaZuid en Flow+. Natuurlijk is er ook de mogelijkheid om te netwerken.

14.30 – 15.00   Ontvangst bij Arte
15.00 – 15.05   Welkom
15.05 – 15.40   Arte sustainable story
15.40 – 16.00   Oxfam Novib over duurzaamheid
16.00 – 17.00   DeltaZuid/Flow+: Organisatie strategie, DNA en duurzaamheid
17.00 – 18.00   Gelegenheid tot netwerken/ rondleiding voor geïnteresseerden

Arte Groep, Maisdijk 4, 5704 RM Helmond

Voor wie
Bestemd voor MKB bedrijven vanaf 10 fte (directeuren/beslissers). Max 20 bedrijven kunnen deelnemen. Enige voorbereiding wordt gevraagd (invullen van een ID-Quickscan). Natuurlijk zorgen we voor een veilige omgeving en nemen wij de coronamaatregelen in acht.

Gratis voor leden MKB Eindhoven; Niet-leden betalen een bijdrage van 195 euro. Kosten zijn aftrekbaar voor de belasting.

ID-Quickscan
Ter voorbereiding vragen we je om de ID-Quickscan in te vullen die je ontvangt na aanmelding. De scan is speciaal ontwikkeld voor organisaties die snel een beeld willen krijgen van waar ze als organisatie staan en met welke SDGs bij de organisatie passen. De uitkomsten worden tijdens de interactieve sessie besproken.

Aanmelden doe je hier….