Laden Evenementen
Dit evenement is voorbij.

BERNHEZE – Woensdag 29 januari is het weer zover. Dan houdt de EnergieWeverij haar jaarlijkse avond vol inspiratie over duurzaamheid, met dit jaar als special het Bernhezer Energiedebat! Vorig jaar deden ruim 100 mensen mee. Gezien de actualiteit en urgentie hopen wij dit jaar weer op veel deelnemers. ‘Energieleverancier’ Tom Vaessen is wederom van de partij om deze avond een bijzondere lading te geven!

Bernhezer Energiedebat
Duidelijk is dat er veel moet gebeuren om in 2050 energieneutraal te zijn. Hoe groot is de opgave? Er zijn vele wegen naar Rome. Hebben we windmolens wel nodig? Waar komen de zonneweides? Wat kan wel en wat niet? Hoeveel energie kan ik besparen? Wat betekent dit voor mij? Kan ik het wel betalen? Om op alle vragen meer zicht te krijgen organiseren we een debat rond enkele actuele thema’s.

Met voor- en tegenstanders werpen we diverse blikken op de zaak! Ook leraren en studenten van Bernrode nemen deel. Zo krijgen we een verrijking aan argumenten en een beter inzicht in de plussen en minnen. Dat helpt om keuzes te maken en concessies te doen. Want we zullen moeten samenwerken om doelen te bereiken voor een schone en betere wereld. En iedereen is daarvoor nodig; inwoners, bedrijven en de gemeente. We gaan op zoek naar de verbinding en de versnelling!

Doe mee!
Maak je je zorgen? Of heb je goede plannen? Wil je graag je mening geven of ben je gewoonweg geïnteresseerd het debat live bij te wonen? Doe samen met gemeente, inwoners en bedrijven mee aan de Energieweverij op woensdagavond 29 januari! Op deze inspiratie-avond kijken we tevens terug naar de projecten van vorig jaar, voeren we een energiek debat en denken we met u na over oplossingen en nieuwe projecten tijdens de ‘Energieweverij in Bedrijf’. En natuurlijk zijn er ook weer soep en broodjes.

* 17.30 uur   Ontvangst met soep en broodjes

* 18.00 uur   Start bijeenkomst
* Openingsgesprek met organisatoren (gemeente, BECO, vrijwilligers)
* Bernhezer energiedebat
* Energieweverij in Bedrijf

* 21.00 uur    Afsluiting en borrel

Locatie en inschrijven
De bijeenkomst vindt plaats op het mooie Gymnasium Bernrode in Heeswijk Dinther.
Inschrijven kan hier. Wacht niet langer en schrijf je snel in!

Graag tot ziens op 29 januari in het Gymnasium Bernrode!