Laden Evenementen
Dit evenement is voorbij.

Donderdag 30 januari. De Ideeënfabriek in Uden. Aanvang 9.00 uur.

Als ondernemer ben je druk in je bedrijf. Je hebt te maken met veeleisende klanten, met medewerkers en toeleveranciers. Maar hoeveel tijd besteed je eigenlijk aan de ontwikkeling
van je bedrijf zelf? Weet je wat je echte toegevoegde waarde is? Weet je hoe je nieuwe klanten kunt verleiden? Haal je het beste naar boven uit je medewerkers? Haal je het beste
in jezelf naar boven? Vragen die misschien herkenbaar in je oren klinken, maar waarop je niet altijd een antwoord hebt.

Lab101 organiseert samen met Ondernemersvereniging Nistelrode een masterclass ‘Excelleren in Ondernemen’. Hierin komen de hierboven genoemde vragen  via een tweetal hoofdthema’s aan bod. Het eerste thema gaat over de toegevoegde waarde van je onderneming. Het tweede thema gaat over je rol als ondernemer en leider.

Het programma van de masterclass ziet er als volgt uit:
8.50 uur: Ontvangst
9. 15 uur: Aftrap

Groei van je bedrijf?
9.20 uur: Ontdek de échte toegevoegde waarde van je bedrijf
10.20 uur: Kansen en verbeterpunten voor je bedrijf
11.20 uur: Pauze

11.30 uur: Wat is effectief leiderschap?
12:00 uur: Waar sta jij in je team?
12.30 uur: Lunch

De groei van jezelf als leider?
13.15 uur: Dienend leiderschap. Wat is dat?
13.30 uur: Wat doe je als leider?
13.50 uur: In de praktijk?
14.15 uur: Samenvatting
14.30 uur: Informele evaluatie met een drankje
15.00 uur:  Einde.

Voor welke ondernemers is dit interessant?
Deze masterclass is vooral bedoeld voor ondernemers die een ambitie hebben om te groeien en voor ondernemers die een aantal mensen in dienst hebben en ervan overtuigd zijn dat nieuwe inzichten en stimulansen hun groei en ontwikkeling kan helpen.

Door wie?
Marc van der Wielen is een ervaren coach en sparringpartner voor een groot aantal MKB-ondernemingen en -ondernemers. Hij heeft een goed strategisch inzicht en een sterk
ontwikkeld gevoel ontwikkelingen in de markt en de kansen die daaruit ontstaan. Mede dankzij zijn eigen ervaring als ondernemer weet hij met welke uitdagingen je als ondernemer
te maken krijgt om blijvend toegevoegde waarde te ontwikkelen.

Linda Loeffen is een ervaren organisatiepsycholoog. Zij heeft veel bedrijven en teams begeleid. Haar ervaringen met zowel medewerkers als leidinggevenden geeft haar een
realistisch uitgangspunt om teams te verbeteren. Linda gelooft sterk in de kracht van positief leiderschap omdat zij heeft ervaren dat werkplezier een belangrijk ingrediënt is voor
succesvolle organisaties.

Wat het kost?
De Masterclass ‘Excelleren in Ondernemen’ kost € 325,- per persoon. Als lid van Ondernemersvereniging Nistelrode ontvang je korting en betaal je € 200,- per persoon.
Ondernemersvereniging Nistelrode vindt het belangrijk om haar leden te helpen en ondersteunen in hun ondernemerschap. Daarvoor wordt kennis gedeeld en worden met
regelmaat bijeenkomsten georganiseerd. Een goede investering in jouw bedrijf en in jezelf.

Meld je aan!
Aanmelden doe je door op deze link te klikken.

Heb je nog vragen?
Stuur dan een mail aan info@lab101.nl