Laden Evenementen

Meer kans op succes in de digitale toekomst!

MKB Eindhoven en de Kamer van Koophandel bieden jou op de Dag van de Ondernemer twee mogelijkheden om de basis te leggen voor een succesvolle inzet van digitale middelen. Tijdens een lunch- of dinersessie leer je de fijne kneepjes van het vak, dankzij boeiende en praktijkgerichte holografische presentaties van succesvolle ondernemers. De tips zijn toepasbaar in alle branches. Met je collega ondernemers spar je over het benutten van de kansen. Meld je aan voor de bijeenkomst die het beste bij je past!

Lunchsessie van 12.00 tot 14.00 uur
Door data van tevreden levering naar tevreden gebruik
Stefan Morssink, business innovatiemanager bij HTC parking & security. Stefan laat zien hoe de inzet van data leidt tot nieuwe producten, nieuwe diensten en tevreden gebruikers.
Tot 8 x productomzet uit (nieuwe) diensten
Arjan Ester, CEO bij Aebi Schmidt Nederland, gaat in op de grote toegevoegde waarde van diensten aan de omzet.

Meld je hier aan!

Dinersessie van 17.30 tot 19.30 uur
Trends in online marketing
Tonny Loorbach, eigenaar Internet Marketing Universiteit (IMU) laat zien hoe je bij de juiste, in plaats van bij zoveel mogelijk personen of klanten komt. Hij laat zien welke beïnvloedingstechnieken jij kunt gebruiken om van je klanten superfans te maken.
Online en offline netwerken
Rob B. Tol is oprichter van de NetwerkAcademie. Rob toont je de fijne kneepjes van netwerken en geeft voorbeelden van hoe online en offline netwerken elkaar versterken.

Meld je hier aan!

De sessies worden gehouden bij de Kamer van Koophandel in Eindhoven. Tijdens het programma bieden we je een buffet en een netwerkborrel. Maximaal 50 ondernemers kunnen per sessie deelnemen. Deelname is gratis. Leden van MKB Eindhoven kunnen een relatie meenemen en krijgen voorrang bij inschrijving.