Woensdagavond 9 november 19.15 – 21.00 uur
Meer verdienen met anders werken informatieve bijeenkomst voor ondernemers uit de bouw.

Een opmerkelijke oproep in een tijd dat de kosten alleen maar oplopen en het besteedbaar inkomen minder wordt. De corona-crisis, de stijgende energiekosten, inflatie etc. leren ons hoe kwetsbaar we zijn als ZZP-er. Nóg meer uren maken en langer doorwerken is niet altijd mogelijk of de oplossing.

Leer het rendement van je bedrijf te verbeteren door anders te kijken naar alle elementen van de bedrijfsvoering. Op deze avond komen o.a. de volgende punten ter sprake:

• Actueel houden van je administratie / op tijd facturen sturen
  • Hoe bereken ik mijn uurloon?
  • Tijd nemen om passende opdrachten binnen te halen
  • Netwerken = net werken / bezoeken van ondernemersbijeenkomsten
  • En natuurlijk gaan we in op actuele onderwerpen

Wij nodigen u graag uit voor deze informatieve bijeenkomst óp de werkvloer bij een inspirerend bedrijf uit de bouw sector, met rondleiding en gelegenheid tot netwerken.

Woensdag 9 november 2022
Aanvang 19:15 uur – einde 21:00
Locatie: Hermes Machinale Houtbewerking – Noorderbaan 8 – Nistelrode

In deze bijeenkomst zullen vertegenwoordigers van gemeente Bernheze en Meijerijstad, het IMK en StartersSucces Oss Bernheze u meenemen in ondernemersvaardigheden die nodig zijn voor het halen van meer rendement uit uw omgeving. De bijeenkomst is voor maximaal 50 personen. U kunt zich hiervoor aanmelden via r.jetten@bernheze.org. Gelieve aanmelden met naam, bedrijfsnaam en aantal personen.

René Jetten – bedrijvencontactfunctionaris gemeente Bernheze