Dinsdag 19 november: Algemene Ledenvergadering Ondernemersvereniging Nistelrode met een bijzondere presentatie over Positief Leiderschap.
Alle leden zijn van harte welkom!

NISTELRODE – Het belooft een inspirerende avond te worden. De avond start met de opening door voorzitter Peter van Tilburg en de officiële berichtgevingen. Vanuit de gemeente zijn deze avond twee wethouders te gast, te weten Rien Wijdeven en Peter van Boekel. Ook zal de nieuwe bedrijvencontactfunctionaris Willem van den Brand zichzelf voorstellen. Daarnaast verzorgt Linda Loeffen een verhelderende presentatie over Positief Leiderschap. Ontdek wat dit voor jou kan betekenen!

Positief Leiderschap
Als leidinggevende komt er nogal wat op je af. Je hebt de verantwoording over jouw team, over jouw medewerkers of over jouw afdeling. Je wilt het beste halen uit je mensen, en je wilt dat zij het beste halen uit zichzelf. Dus doe je ontzettend je best om jouw motivatie over te brengen op hen. Om dat wat jou drijft zichtbaar te maken op de werkvloer. Zodat jouw mensen net zo gemotiveerd hun werk doen als jij dat doet. Tenslotte ga je sámen op weg voor dat beste resultaat. Je werkt er keihard voor. Immers: goed voorbeeld doet goed volgen. Toch?

Nou, nee. Zo werkt het niet altijd. Je kunt als leidinggevende nog zo’n rolmodel zijn in hoe je de zaken aanpakt, dat wil niet automatisch zeggen dat jouw mensen precies aanvoelen wat er van hen wordt verwacht. Positief Leiderschap betekent vooral ook anticiperen aan de voorkant. Als jij wilt groeien met je bedrijf en een meer autonoom en zelfstandig team wilt, is positief leiderschap heel effectief. Juist het proces van meer loslaten en ruimte geven aan medewerkers is iets waar veel leidinggevenden mee worstelen en waarin Positief Leiderschap je helpt.

Als organisatiepsycholoog bij de Arbodienst kreeg Linda Loeffen veel inkijkjes in bedrijven en organisaties. Ze zag hoe leidinggevenden zichzelf helemaal gaven en toch niet de resultaten bereikten die ze voor ogen hadden. Ze sprak ook de mensen van de werkvloer. Linda ontdekte dat Positief Leiderschap helpt voor een goede werksfeer, drive en mooie prestaties. Ze verdiepte zich in de materie en startte haar eigen bedrijf in Positief Leiderschap. Ze coacht leidinggevenden en leert hen anders te kijken. Om dit te ondersteunen heeft Linda haar eigen methode ontwikkeld met een compleet laagdrempelig programma dat gericht is op resultaat. Daar hoort een hele flow bij van intake, inspirerende mails en video’s met theorie, challenges, skypegesprekken en een rollenspel waarbij Linda haar eigen acteurs inzet. Je gaat actief zelf aan de slag, waarbij Linda de ondersteuning en reflectie biedt in dat wat jij nodig hebt.

Kom jij ook?
Ben je lid van de ondernemersvereniging en wil je deze interessante avond bijwonen? Meld je snel aan, je bent van harte welkom!

Algemene Ledenvergadering OVN
Locatie: MG Services
Canadabaan 2 Nistelrode
Aanvang: 20.00 uur (inloop vanaf 19.30 uur)